Regulamin
Regulamin Myjni TIR „Daytona”
Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z Myjni pojazdów ciężarowych, zwanych dalej Klient.
Korzystanie z usług Myjni jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Myjnia TIR, zwana dalej Myjnią, świadczy usługi w imieniu i na rzecz New Wave Investment Sp. z o.o. sk.
- Myjnia jest czynna 6 dni w tygodniu: pn.-czw. 6-20, pt 6-22 oraz sob. 6-14.
- Dopuszczalny jest przestój myjni w celach serwisowych lub awarii bez wcześniejszej informacji
- Na terenie Myjni obowiązują zasady ruchu drogowego
- Myjnia świadczy usługi wszystkim typom samochodów o zwartej konstrukcji takim jak: samochody dostawcze, minibusy, autobusy, TIR, cysterny itp.
- Pełny zakres usług Myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w cennik
- Usługę wykonuje się po zleceniu jej zakresu operatorowi Myjni
- Zlecenie operatorowi Myjni wykonania dowolnej usługi, wchodzącej w zakres usług Myjni, jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego Regulamin
- Pracownicy wykonują zadania z należytą starannością, mając na uwadze dobro Klienta, stosowne regulacje i przepisy prawne.
- Usługi w Myjni odpowiadają standardowi mycia sprzętem i chemią firmy Istobal.
- Aby uniknąć szkód w pojeździe podczas mycia, przed uruchomieniem myjni osoba zlecająca mycie jest zobowiązana do :
-
- zamknięcia okien, drzwi, okien dachowych
- wsunięcia anten, przełożenia je do tyłu samochodu lub ich wymontowia
- złożenia lub zdemontowania dużych lub szeroko rozłożonych lusterek.
- sprawdzenia luźno przymocowanych części pojazdu i ich zdemontowanie np.: listwy ozdobne, spojlery, relingi, światła dodatkowe, zderzaki, rury wydechowe, owiewki, dmuchawy, gumy uszczelniające, bagażniki, itp.
- Ustawienie pojazdu prosto i na środku pomiędzy szynami jezdnymi.
- po ustawieniu pojazdu do wyłączenia silnika
- do włączenia biegu. W pojazdach z automatyczną skrzynią biegów do wybrania pozycji „P”
- zaciągnięcia hamulca ręcznego
- opuszczenia pojazdu i przejścia do biura myjni (wszystkie osoby).
- W przypadku zauważenia przez operatora Myjni lub zgłoszenia przez Klienta jakichkolwiek uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, operator może odmówić wykonania usługi
- Klient, który pomimo uszkodzenia pojazdu nie poinformuje o tym operatora ponosi odpowiedzialność za powstałe szkody pojazdu podczas mycia związane z powiększeniem się tego uszkodzenia lub jego wpływu na stan pojazdu. tym uszkodzeniem. Operator nie odpowiada za stan pojazdu jeśli był uszkodzony w sposób nie widoczny dla operatora, a Klient o tym operatora nie zawiadomił.
- Klient jest zobowiązany poinformować pracownika Myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu, zamocowanym do nadwozia celem wyeliminowania ryzyka uszkodzenia.
- W przypadku niezastosowania się do regulacji zawartej w punktach poprzedzających, myjnia Daytona nie odpowiada za powstałe szkody.
- Myjnia Daytona nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek mycia (domywania) pod wysokim ciśnieniem wody
- Myjnia nie odpowiada za szkodę powstałą na terenie myjni, o ile szkoda nie jest następstwem nienależytego wykonania usługi myci
- Myjnia nie odpowiada za odkształcenia nadmiernie rozgrzanych tarcz hamulcowy
- Myjnia nie odpowiada za odklejanie się podczas wycia pod wysokim ciśnieniem naklejonych np. reklam, napisów lub logo na pojeździe.
- Płatność za usługę następuje przed lub po jej wykonaniu w formie gotówkowej lub bezgotówkowej. Możliwe jest mycie pojazdów w formie bezgotówkowej w rozliczeniu comiesięcznym, po uprzednim ustaleniu warunków współpracy (stała umowa).
- Faktury gotówkowe wystawiane są w miarę możliwości po wykonaniu usługi lub na dzień następny. Faktury na życzenie klienta mogą być również dostarczane e-mailem lub w inny uzgodniony sposób.
- Klienci korzystający z bezgotówkowej formy rozliczenia za wykonane usługi zobowiązani są do poświadczenia wykonania usługi podpisem na raporcie miesięcznym u pracownika myjni.
- Myjnia oraz proces realizacji usług są objęte monitoringiem wizyjnym.
- Klient obowiązany jest do zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń, co do stanu auta operatorowi Myjni bezpośrednio po wykonanej usłudze. Po wyjeździe z terenu Myjni reklamacji nie uwzględnia się.